[Pardus-kullanicilari] Pardus 2011'de Ag Yoneticisi'nin resolv.conf'u sifirlamasi

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
5 Eki 2010 Sal 14:13:49 EEST

Pardus ile birlikte gelen öntanımlı isim sunucularını resolv.default.conf'da
görünce ben de diğer isim sunucularını bu dosyaya eklemiştim ilk önce fakat bu
dosyada yaptığım değişikler sistemi yeniden başlattığımda kaybolmamasına
rağmen bu dosyanın içindekileri kullanmıyor Ağ Yöneticisi sanırım çünkü
girmeye çalışmaya siteler açılmıyor yine.

Ağ ayarlarımda [1] mı bir sorun var acaba?

[1] http://dl.dropbox.com/u/1836567/pardus/pardus-2011-ag1.png