[Pardus-kullanicilari] Sesi Yazıya Dönüştürme Yazılımı Konusunda Yardım

Ali E.İMREK alierkanimrek at gmail.com
5 Eki 2010 Sal 12:14:06 EEST

05 Ekim 2010 09:11 tarihinde Kaan AKŞİT <kunguz at gmail.com> yazdı:
> Ali bey, yanlış bir bilgiyi düzeltmek isterim. Pardus depolarında yazıyı
> sese çevirmek için flite adı altında bir yazılım mevcut
> (http://paketler.pardus.org.tr/info/2009/stable/source/flite.html). Tersi
> bir işleme desteği var mı bilemiyorum ancak kurulup incelenebilinir.
>
> Kolaylıklar,
> Kaan

Bu paket Türkçe için çalışıyorsa yanılmış olmaktan çok mutlu olurum :)

Gerçekte Türkçe için TUBITAK-TDK-Üniversite ortaklığında bu amaçla bir
çalışma yapılması gerekiyor.
Çünkü gelecekte Türkçe'nin bilgisayar ortamındaki varlığı ve yokluğunu
belirleyecek bir teknolojidir, ulusal bir meseledir.

Ali E.İMREK