[Pardus-kullanicilari] Hafıza çubuğu sorunu?!

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
2 Eki 2010 Cmt 13:11:00 EEST

  02.10.2010 08:06, Aydın Deniz Şenler yazmış:
> Ben de benzer bir sorun yaşadım ama nedeni temassızlıkmış. Kart okuyucunun
> karta değen tırnaklarını teması artıracak şekilde biraz kanırtmam gerekti.

Merhabalar,
MAkinanın hem önünde hem de arkasında usb uçlar var. EK olarak bir de
hafıza kart okuyucuda usb çıkış var. Denemeleri iki farklı hafıza çubuğu
ile yaptım. Ve bu iki hafıza çubuğunu windows dizüstüne takınca okuyor...?!

Yani tüm belirtiler Pardus'u gösteriyor... :(

--
Kolay gelsin,
Mucip:)