[Pardus-kullanicilari] Pardus 2011 Alfa Hakkında

Ahmet AKMAZ ahmetakmaz at gmail.com
1 Eki 2010 Cum 22:43:04 EEST

29 Ağustos 2010 14:14 tarihinde Ahmet AKMAZ <ahmetakmaz at gmail.com> yazdı:

> Merhaba Arkadaşlar,
> Bu satırları Pardus 2011 Alfa'dan yazıyorum ve kısa bir değerlendirmede
> bulunacağım.
>
> Kurulum 10 dakika bile sürmedi. Bunda bir çok uygulamanın olmamasının rolü
> var mı bilemiyorum. Sözü uzatmadan tespitlerime geçeyim.
>
> 1) Office programları yok (veya ben bulamadım)

Hazır

> 2) Paket yöneticisi yok (veya ben bulamadım)

Hazır

> 3) PIRANHA web kamerasını tanımıyor

Kontrol etmedim.

4) HP LaserJet 1000 yazıcıyı tanımıyor

Kontrol etmedim.

> 5) Juk çalışıyor ancak ses azaltma ve çoğaltma simgesi çalışmasına rağmen
> etkisiz oluyor

Sıkıntı devam ediyor.

6) Bilgisayar açılırken otomatik giriş yapacak işletim sistemini tespit etme
> seçeneği yok (veya ben bulamadım)

Kontrol etmedim.

> 7) 2009'dan daha fazla yarı Türkçe, yarı İngilizce sıkıntısı var.

Hâlâ aynı.

İlk etabta söyleyebileceklerim bunlar.

Şu an itibariyle (01 Ekim 2010) 2009'da hâlâ çözülemeyen Amarok ve Firefox
çökmesine rastlamadım. Bu çok güzel. İnşallah, bunların akibeti de 2009'daki
gibi olmaz.

--
Ahmet AKMAZ

Karanlık ebedî değildir. Aydınlık günler için mücadele gerekir.