[Pardus-kullanicilari] aynı ağda pardus ve findos

Ali E.İMREK alierkanimrek at gmail.com
1 Eki 2010 Cum 21:54:42 EEST

01 Ekim 2010 21:03 tarihinde Botan Gunoz <pardus.mbg at gmail.com> yazdı:
> güvenlik duvarı kapalı! :-)
>
> eee? ya şimdi? yani kurşunumuz bitti mi? :-)
>
> yani at'la deve değil ama çözebilsek hoş olurdu sanki?
>
> (bu meyanda bana ayırmış olduğunuz vaktiniz için teşekkürler!)
> --
> pardus.mbg

Pardus'taki yapılandırmada atladığınız küçük ayrıntılar olabilir,
sistem menüsündeki KSystemLog'dan samba loglarına bakabilirsiniz,

Buradaki ipucu ile samba ayarlarını öntanımlı yaparak tekrar deneyebilirsiniz,
http://tr.pardus-wiki.org/Samba

Tekrar edeyim bilgisayarların paylaşımda hemen görünmesini beklemeyin,
smb://192.168.1.10/Paylaşım_dizini  veya Windows Explorer'dan
//192.168.1.9/Paylaşım_dizini gibi ip adresi ile kontrol edin.

Sniper kurşunu bu kadar uzaktan uzaktan, sıcak çatışma olsa daha iyi
olurdu tabi :)

--
Ali E.İMREK