[Pardus-kullanicilari] cron ve network ile profil değiştirme

Sencer HAMARAT sencerhamarat at gmail.com
1 Eki 2010 Cum 11:50:54 EEST

İlginiz için teşekkür ederim.

Dediğiniz üzere "network connections" komutu çıktısındaki profil
isimlerini kullandım.

Komut çıktısı şu şekilde:

Ethernet profiles
[X]  Eth_ADSL     [82567LM-3 Gigabit Network Connection]
[ ]  Eth_Kablo    [82567LM-3 Gigabit Network Connection]

Ayrıca daha önceki maillerimin birinde belirttiğim üzere, scripti elle
çalıştırdığımda, scriptin çalıştırdığı komutlar herhangi bir hata vermeden
bağlantıyı değiştiriyor.

Örnek:

./nw_change.py
Internet baglantisi kontrol ediliyor

Baglanti kablo uzerindeymis
Degistirilecek

Baglanti adsl'ye aktariliyor

Bringing up Eth_ADSL (eth1)

Uzak sunucudaki yedegin kopyalanma islemine baslandi

"Bu satırlar arasında dosyayı kopyaladığını da bu alan basılan scp
çıktısından izleyebiliyorum."

^CUzak sunucudaki yedegin kopyalanma islemi tamamlandi
Baglanti eski haline getiriliyor

Baglanti kablo'ya aktariliyor

Bringing up Eth_Kablo (eth1)
Baglanti kablo uzerine alindi
Program Sonu

Gel gelelim crontab ile çalışmakta sıkıntı yaşıyor...

Fri, 01 Oct 2010 11:42:14 +0300 tarihinde Aydın Demirel
<aydindem at gmail.com> şöyle yazmış:

--
Opera'nın e-posta istemcisi ile gönderildi: http://www.opera.com/mail