[Pardus-kullanicilari] Ynt: Thundirbird kullanımı

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
1 Eki 2010 Cum 11:12:08 EEST

  01.10.2010 10:50, H.Adil Dönmez yazmış:
> Mucip Bey affedin ama vallahi billahi anlayamadım... :)
Merhabalar,
Estağfurullah. Affedecek bir şey yok. Ben de yanlış anlamış olabilirim. :)

> Thunderbird eskiden ne yapıyordu da şimdi ne ediyor?
> "Standart Sguirrelmail" ile kıyaslanamayan Thunderbird mü? Takvimin
> konumuzla ilgisi nedir? "Yeni web arayüzleri" nedir? Hangisi ayrı
> konudur?... Siz yanıtlamazsanız bunları Hercule Poirot bile çözemez
> herhalde!...  :)))

Allah Allah?... :) Aslında çok açık. Normal Thunderbird arka planda
çalışamıyor ama arkadaşımızın bahsettiği eklenti ile gayet güzel
çalışıyormuş. ben de yeni öğrenmiş oldum.
Takvim derken de; Ben firefox kontrolü ile ilgili Squirrelmail
kullandığınızı tahmin ettiğim için onu örnek vermiştim. Siz "Thunderbird
= web kullanım" dediğiniz için...

> Oysa ki, bir sırlar kitabına malzeme olmadan önce benim zavallı sorum
> şu idi:

Böyle sırlar kitabı falan gibi garip kelimeler kullanmayın! Atarlar
ikimizide Heryerekon'a :)

> Eğer olmuyorsa, e-postayı Thunderbird veya Firefox ile kontrol etmek
> arasında ne fark kalıyor ki?"

Zaten dananın kuyruğu burada kopuyor. Yazdığım her şeyi unutun. Bahsi
geçen eklenti ile Thunderbird sistem çubuğunda çalışıyor ve mesaj
geldiğinde sisi uyarıyor. Hatta mesaj geldiğinda PLOFF diye ekranda
görünür yapabiliyorsunuz :)

> Saygılarımla.

Saygı bizden...

--