[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

Hasan Bektaş hasbektas at hotmail.com
1 Eki 2010 Cum 01:34:36 EEST

Merhaba
Kmaili kullamaya karar verdim (daha önceden denemiş başaramamıştım ama belki gelişme olmuştur düşüncesiyle).
Kmail uygulamasını ilk tıkladığımda karşıma gelen ekranda  "hoş geldiniz, kmail'e ilk kez geldiniz  gibi bir mesajla karşılaştım ve devam ettim. Tüm sorulara doğru yanıtlar verdiğime eminim. Deneme iletisi göndermeye kalkıştım. Başarısız oldum.
Bu program çalışıyor mu?
Kmail'i kurmayı başaran var mı?
http://tr.pardus-wiki.org/KMAIİL'de e-posta hesabı yapılandırma isimli bir sayfa buldum, oraya bakarak yapılandırayım dedim ama oradaki KMail sayfası benim sayfama hiç benzemiyor.
Önceki yazışmalarımdan bazılarında yaşımı yazmıştım. Okuyanlar arasında "yaşın 55 olmuş, neyine gerek kmail?  hotmaille,gmaille,outlook expressle idare et diye geçirenler olabilir (doğrusu benim de aklıma gelmiyor değil) ama Bizans (İznik) İmparatoru Ioannes III.Vatatzes rüyalarıma giriyor ve bana bozuk atıyor.
Windows illetinden kurtulalım...
Sağlıklı uzun ömür dileklerimle.
Hasan