[Pardus-kullanicilari] Pardus 2011'de bir paketi kara listeye eklemek

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
28 Kas 2010 Paz 22:21:17 EET

Merhaba,

Daha önce hiç lazım olmadığı için denememiştim ama şimdi Chromium'un
depodaki sürümü yerine oyunalanındaki sürümünü kullandığım için bu paketi
kara listeye eklemem gerekiyor aksi halde her seferinde güncelleme
listesinden kaldırmak zorunda kalıyorum. Listedeki bulabildiğim önceki
mesajlardan

/etc/pisi/blacklist.conf

dosyasına

chromium-browser

yazmamın yeterli olacağı sonucuna vardım ama işe yaramadı. Bir paketin
bahsettiğim şekilde güncelleme listesine girmemesi için ne yapabilirim?