[Pardus-kullanicilari] Geriye sayım

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
27 Kas 2010 Cmt 17:07:21 EET

Cumartesi 27 Kasım 2010 12:28:46 tarihinde Eyup Ersan şunları yazmıştı:

> Sayın Erkan Tekman'ım yazısından anladığımız kadarı ile de Pardus
> kullanıcılarının büyük
> çoğunluğunun (sıklığının) toptancı ve olumsuz tavırlar sergileyen,
> Pardus projesini ve geliştiricilerini
> olumlu etkilemeyen bir profile sahip olduklarını da öğrenmiş bulunuyoruz.
>
> Sayın Tekman' ın yazısından bunu kastettiğini sanmıyorum ama
> yazılanların mefhumu muhalifi
> bu anlama gelebiliyor..Lütfen biraz daha dikkat edelim..

Sayın Sülün,

Türkçe bilgim sıklığın aynı türler arasında mesafe (mekanda ya da zamanda),
çoğunluğun ise farklı türler arasında karşılaştırma belirttiğini işaret
ediyor. Kullanıcılarımızın çoğunluğu toptancı ve olumsuz olsaydı sanırım ne
bende, ne de pek çok Pardus geliştiricisinde bu proje için çalışma istek ve
hevesi kalmazdı. Eleştirim, belki de kültürel ve hatta genetik bir saik ile,
bardağın boş tarafını görmeye olan yatkınlığımıza ve bu eğilimin ses çıkaran
Pardus kullanıcıları arasında **sık** görülmesine.

--
Erkan Tekman
TÜBİTAK UEKAE

www.pardus.org.tr