[Pardus-kullanicilari] kurumsal2 ve bağlantı yöneticisi

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
26 Kas 2010 Cum 00:13:10 EET

Günceleme ile depodaki yeni NetworkManager yüklenmemiş.
Yükledim, değer zaten True idi, servisi başlattım ve açılışta otomatik
çalışır hale getirdim, ancak grafik arayüze ulaşamıyorum, konsoldan
başlatsam da başladı görünüyor ancak ortada bişey yok, ineternet bağlantısı
da oluşmuyor.
Sonra değeri false yapıp kapa aç yapınca comar aracığı ile nete
bağlanabiliyorum ama ayar yapamıyorum.