[Pardus-kullanicilari] Önemli-Pardus listesinden Mail Alamama dair

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
23 Kas 2010 Sal 22:17:33 EET

Merhaba,

Ben de daha önce bu konuda ileti attım, ancak kimse ilgilenmedi.

Yanlışlıkla üyeliğim silinmiştir diye yeniden üye olayım dedim, otomatik olarak 'zaten üyesiniz' diye bir uyarı yanıtı aldım.

Aşağıdaki alıntıyı da pardus kullanıcıları arşivinden kopyalayarak aldım.

Bana 30 Ekim'den beri iletiler gelmiyor.

Kasım ayı arşivine baktığımda ileti yoğunluğunun diğer aylara göre oldukça düşük olduğunu gördüm.

Bundan da ileti akışında bir sorun olduğu kanısına vardım.

Esenlikle..

Ömer Özen

[Pardus-kullanicilari] Önemli-Pardus listesinden Mail Alamama dair
    Hadi SOFUOĞLU
    hadi.sofuoglu at gmail.com

    23 Kas 2010 Sal 21:37:45 EET
    Önceki mesaj: [Pardus-kullanicilari] Önemli-Pardus listesinden Mail Alamama dair
 Mesaj sıralaması:
              [ tarih ]
              [ thread ]
              [ konu ]
              [ yazar ]

Blue Berry wrote On 23-11-2010 21:35:
> Bayramın birkaç gün öncesinden beri Pardus listemizden mail
> alamıyorum.mektup atan mı yok yoksa bir sıkıntı mı var?

Bu maili alıyorsanız sorun yok demektir.

Selamlar...