[Pardus-kullanicilari] =?iso-8859-9?q?T=FCrk=E7enin?=" =?iso-8859-9?q?=FEapka=27s=FD?="

Hasan Bektaş hasbektas at hotmail.com
14 Kas 2010 Paz 16:53:08 EET

Aydın Deniz Bey'e merhaba,

Sizin önerinizde olabilir tabii ve varsa başkalarının da. Hiç değilse bu
toplulukta ortak bir sözcükte anlaşabilirsek uygulamaya başlayarak
yaygınlaştırabiliriz bile.
TDK'ye daha önce önerilerde bulunuyordum ama son önerimi
yapmaya kalktığımda akademik kariyer sorduklarını görünce ve bu
kısmı boş bırakınca iletiyi kabul etmemeleri üzerine,  hobimden vaz
geçmek zorunda kaldım.
Hasan
Liste