[Pardus-kullanicilari] kurulum sırasında hatâ

alibulut alibulut02090169 at gmail.com
13 Kas 2010 Cmt 23:30:15 EET

Merhaba arkadaşlar.
Dizüstü bilgisayarıma USB DVD sürücü ile Pardus 2009-2'yi yüklemeye
çalıştım. Bilgisayarım LG X130 modeli. Ama cd'den okumaya başladıktan sonra
ekrana "isolinux disk error 80, ax=4265 drive 90" diye bir hatâ mesajı
geliyo. altında "boot fail: press a key to retry" diye bir mesaj geliyo.
ardından herhangi bir tuşa basınca mevcut kurulu olan windows xp açılıyor.
defalarca denedim hep aynı neticeyi aldım. yardımlarınızı bekliyorum.
teşekkürler...