[Pardus-kullanicilari] pardus 2011 beta kurulumda hata

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
11 Kas 2010 Per 16:21:58 EET

11 Kasım 2010 16:12 tarihinde Coskun AKTAS <CAKTAS at iaosb.org.tr> yazdı:

> Geliştiriciler ne düşünür bilmiyorum ama hem cd hem dvd olarak çıkarsa
> güzel olur.

Ondan önce çalışan CD/DVD'nin kurulabilme özelliği eklenecek diye
belirtilmişti.
O da daha netleşmedi. Gecelik kalıplar[1] halen Çalışan/Kurulan olarak ayrı
durumda.

Koray beyin sorunu arada kaynıyor malesef :) benzer bir sorunu ben daha alfa
aşamasında
yaşıyordum. hatırladığım kadarıyla sanal diski daha önceden çalışan bir
kalıbı bağlayıp
onunla biçimlendirdikten sonra tekrar kurulan kalıbı bağlayıp bu bölüme
otomatik kurulum
yaparak hatayı aşmıştım. siz yine de ilk olarak disk bölümlendirme
seçeneklerinde farklı
seçenekleri deneyin...

[1] ftp://ftp.pardus.org.tr/pub/pardus/nightly/2011/

--
tinyurl.com/successgroup