[Pardus-kullanicilari] web sayfası

Özgür KURU ozgurkuru at gmail.com
10 Kas 2010 Çar 12:22:54 EET

amacınız otomatik olarak html kodlar oluşturulsun ben uğraşmayayım ise bence
bu yöntemi pek kullanmayın, hali hazırda zaten html kodları zaten çok
kapsamlı veya sayıca fazla değil kullandığınız şeyler standartlar tagler
olacaktır.

w3 standartlarını korumak, standartlarında ötesinde tasarladığınız
sitelerdeki kodlara hakimiyetiniz açısından kodları kendi yazmanızı
öneririm. bu yüzden dreamweaver frontpage gibi seçeneklerden çok, bluefish,
quanta, netbeans gibi açık kaynak editörleri tercih etmenizi tavsiye ederim.
bunun yanı sıra geany, kate, kwrite gibi editorlerde işinizi görebilir,

kwrite ve kate ile karakter kodlama sıkıntısı yaşamamak için döküman tipini
utf8 olarak ayarlamayı denemelisiniz.
10 Kasım 2010 12:04 tarihinde Serhat Eyişekerciler