[Pardus-kullanicilari] web sayfası

Hasan Bektaş hasbektas at hotmail.com
10 Kas 2010 Çar 01:28:19 EET

Merhabalar,

Nasıl hazırlanıyor şu web sayfaları diye merak eder dururdum. Bir kitap
aldım ve onun yönlendirmesi ile windows altında notpad ile çalışmaya
başladım. O tuhaf işaretlerin arasına yazdıklarım tarayıcı ile açılıp karşıma
"prokaryot hücre" gibi çıkmış olsa da bayağı hoşuma gitti. Bu işe
pardusda devam edeyim dedim, öncelikle openoffice writer weble
denedim. Olmadı (yapamadım). Arkasından kwrite ile denedim. Bu defa
oldu. Oldu ama sanırım kodlama sorunum var. Yazdığım sayfadan çıkıp
devam etmek üzere geri döndüğümde Türkçe karakterler tuhaflaşıyor.
Daha önce yazdıklarımı okuyamaz oluyorum. Derdimi anlatabildiysem
cevabını bilen var mıdır?
Windows illetinden kurtulalım...
Hasan