[Pardus-kullanicilari] pardus ve revtex

Cagacan Deger cagacan at gmail.com
9 Kas 2010 Sal 15:59:35 EET

Merhaba,

Ben kullanmam gereken .cls veya .sty dosyalarını, üzerinde çalıştığım
.tex dosyasının bulunduğu klasöre yerleştiriyorum. Kullandığım program
(Kile) otomatik olarak bunları kullanıyor. Emacs'te de belki işe
yarayabilir.

En sağlam çözüm, Latex programının (veya editörün?) komut yoluna
(command path) bu stil (sty) ve sınıf (cls) dosyalarını yerleştirmek.
Ben nasıl yapılacağını çözemedim, çok da uğraşabilmiş değilim aslında
bu sorunla. Belki bu şekilde kalıcı çözüm üretebilirsiniz. İlk
paragrafta yazdığım geçici bir çözüm olacak işe yarar umarım.

Kolay Gelsin,

Çağaçan Değer