[Pardus-kullanicilari] gmail kendi gönderdiği iletiyi görmüyor

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
2 Kas 2010 Sal 18:59:23 EET

Merhaba Mustafa bey,

02 Kasım 2010 17:41 tarihinde Bilge ŞEN <bilgesen at msn.com> yazdı:

> Merhaba, ttmail ile bazı sorunlar yaşayınca gmail'e geçmek istedim, ancak
> burada da başka sorunlar çıktı. Daha önce de bu sorun konuşulmuş ve gmail
> ayarlarından halledilebileceği Hüseyin bey tarafından belirtilmişti. Bir
> hayli aramama rağmen hangi ayarla ilgili olduğunu bulamadım. gmail
> hesabımdan listeye gönderdiğim iletiler gmail'de görülemiyor. Bu sorunu
> aşmak için kmail ayarlarını değiştirdim, kmail ile gönderme işini ttmail'e,
> almayı ise gmail'e ayarladım. Bu haliyle çalışıyor ancak bu kez de
> iletilerim spam olarak algılanıp işleme konmuyor. En iyisi bir arkadaş,
> [...]

ilk olarak aşağıdaki sayfaya gidin:

sayfanın en altında "listeden çık veya seçeneklerimi düzenle" butonunun
yanına üye olduğunuz mail (gmail) adresinizi yazın ve tıklayın.

gelen sayfada şifrenizi (aslında parola :P) girin ve seçeneklere girmiş
olun. aşağılarda
"*Mesaja kendi gönderdiğiniz mesajları istiyor musunuz?" *
seçeneğine evet işaretli olduğuna emin olun. gerekirse hayır işaretleyip
kaydedin tekrar evet işaretleyip kaydedin.

bu işlemlerden sonra kendinizin ilk gönderdiği iletiler hariç diğerlerinin
size ulaşması lazım. ilk yolladığınız yeni
konulara da cevap gelince sizinkisi de görünecektir.

ilk kendinizin gönderdiğiniz iletiyi kullanıcı listesi arşivlerinden hemen
kontrol edebilirsiniz.

http://liste.pardus.org.tr/pardus-kullanicilari/

iyi akşamlar...

--
Yeni tanıştığım ciddi bir iş imkanı;
bilgisayar başında vakit geçirenler için