[Pardus-kullanicilari] pardus 2011'de sonsuz defa çıkan donanım takıldı uyarısı

cemalettin kara cemalettinkara at gmail.com
1 Kas 2010 Pzt 23:05:20 EET

Merhaba,pardus 2011 64bit betada usb-rs232 dönüştürücü üzerinden
beagleboard'yi bağlamaya çalışıyorum. dönüştürücü adaptörü taktığımda sorun
olmuyor fakat kartı bağladığım anada sonsuz defa Prolific Technology, Inc.
PL2303 Serial Port cihazı takıldı uyarsı alıyorum. adaptörün kartla
bağlantısını kestiğim anda bu iletiler duruyor. hata takip sistemine hata
girdisi açmayı düşündüm ama kerneli mi yoksa başka bir şeyi seçmem mi
gerektiğine kara veremedim, o yüzden burayayazıyorum.. dmesg çıktısnı [1]
adresinde saygılarımla.

[1] http://pastebin.ca/1979064