[Pardus-kullanicilari] LibreOffice Writer Hatası

Ahmet AKMAZ ahmetakmaz at gmail.com
1 Kas 2010 Pzt 20:23:04 EET

Merhaba Arkadaşlar,
Pardus 2011 yüklü harddiskin NTFS bölümünde aynı yerde 10 kadar kayıtlı .doc
uzantılı dosyalardan 2 tanesini açmaya kalktığımda aşağıdaki hatayı veriyor.
Yani diğerlerinde hata vermiyor.

OpenOffice.org - KDE Çöküş Bilgi Sistemi
Genel
Üzgünüz, OpenOffice.org uygulaması beklenmedik bir şekilde kapandı. Bu
hatayı raporlayarak, KDE'yi geliştirmemiz için bize yardım edebilirsiniz.
Hata raporlamayla ilgili daha çok şey öğrenin. (Burası link, Ahmet AKMAZ)

Not: Bu hatayı raporlamak istemiyorsanız, bu pencereyi kapatmanızda herhangi
bir sakınca yoktur.

Ayrıntılar:
Çalıştırılabilir dosya: soffice.bin Süreç Kimliği: 19008 Sinyal: 6 (Aborted)

Bu hata ile ilgili internette bu hata ile ilgili bir kayıt bulamadım.
Teşekkür ederim.

--
Ahmet AKMAZ

Karanlık ebedî değildir. Aydınlık günler için mücadele gerekir.