[Pardus-kullanicilari] ALINTIDIR BİLGİNİZE Ati EKRAN KARTI KURULUM DENEMESİ

sinan jeetli sinanyildizcelik at hotmail.com
30 Mayıs 2010 Paz 22:40:49 EEST

bir arkadaş sormuştu zafer osmanoğlu adında ati ekran kartı için  banada lazım bir arkadaşımın  dizüstüne pardus kurdum ekran kartını tanıtamadığımız için malesef windows u yeniden kurduk  eğer bir yerlerden dek gelirse yada sende varsa depo ya eklersen seviniriz ayrıca buradan bizlerle linki ve nasıl indireceğimizi bildirisen çok mutlu oluruz intel işlemcili dizüstü
ekran kartı özelliği aşağıda  olduğu gibidir
ATI Mobility Radeon HD  5165

yardımlarınız için teşekkürler selamlar saygılar