[Pardus-kullanicilari] PARDUS KURAMIYORUM

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
29 Mayıs 2010 Cmt 16:25:44 EEST

Arkadaşım
1- İndirdiğiniz Pardus iso kalıbını yazmadan md5sum değerlerini kontrol
ettiniz mi?
2-Cd ye yazdırırken düşük hızda 10 veya 16x hızınd yazdırdıysanız ve
kurulumun başlangıç aşamasında cd duğruluk kontrolü doğru ise kuruluma
başladığınızda güvenli kipte kurulumu deneyin ve hatta ekran çözünürlük
değerlerinizi de bu aşamada kontrol ederek kuruluma devam edin.Ne yazıkki
ATIekran kartlarında bu tarz problem yaşanması doğal.Kurulumun bitiminden
sonra ekran kartınızı tanıtın ki problem yaşamayın.Kolay gelsin