[Pardus-kullanicilari] PARDUS KURAMIYORUM

Hasan Bektaş hasbektas at hotmail.com
29 Mayıs 2010 Cmt 14:14:12 EEST

Pardus CD'mi denildiği gibi takıyor ve makineyi cd'den açıyorum. Pardus ekranı geliyor.Pardus kuruluyor ikazı sonunda bir şeyler yazıyor.
Devamında:
INIT:Version 2.86 booting
Pardus 2009.1 Anthropiides virgo http:/www.pardus.org.tr
*/sys dizini bağlanıyor
  /dev dizini bağlanıyor
  /Udev dizini bağlanıyor
  /dev içeriği dolduruluyor
*Kök dosya sistemi okunuyor/yazılır olarak yeniden bağlanıyor
*Sistem adı 'pardus' olarak ayarlanıyor
*USB dosya sistemleri bağlanıyor
*Yerel dosya sistemleri bağlanıyor
*Takas alanı etkinleştiriliyor
*Sistem saati donanım saatine göre ayarlanıyor
*Yerel ağ ayarlanıyor
*/var dizini temizleniyor
*çevresel değişkenler güncelleniyor
*/tmp dizini temizleniyor
*DBus başlatılıyor
INIT:3
*servisler başlatılıyor
Pardus GNU/Linux 2.6.31.11-130 2010-05-28 (ttyl)
Pardus kullanıcı adı:root (otomatik giriş)
Pardus¨# _

Bilgisayarım burada kalıyor. Yaklaşık 20 dakika bekledim. Hiç bir hareket olmadı.
Casper NEO NEO.I750-4M65P
• Intel® Core ™ i5 İşlemci i5-750
  - İşlemci hızı 2.66 GHz. Intel® Turbo Boost Teknolojisi ile Maximum 3.20 GHz., 8MB Intel® Akıllı Bellek
• Orijinal Windows®7 Home Premium (64 Bit)
• Intel® H55 Chipset Anakart
• 4 GB 1333 MHz DDR3 Bellek
• 640 GB SATA Harddisk
• 19" Wide Casper LCD Monitör
• 2 GB ATI HD5570 Ekran Kartı (1 GB DDR3 Ayrılmış Bellek)
• DVD±RW DUAL
• 20-in-1 Card Reader

Yeni Windows 7: Size en uygun bilgisayarı bulun. Daha fazla bilgi edinin.
http://windows.microsoft.com/shop