[Pardus-kullanicilari] Pardus ekran ayarları?!

Serdar Dalgıç serdar at pardus.org.tr
29 Mayıs 2010 Cmt 12:52:46 EEST

28 May 2010 Cuma günü (saat 20:31:20) Mucibirahman İLBUĞA şunları yazmıştı:
> 28.05.2010 20:19, Serdar Dalgıç yazmış:
>
> Selamlar,
> Aslında denedim ama sadece üst tarafa bir küçük kutucuk gelmişti. Acaba
> alt+F2 ile kaptan dersem olabilir mi?

o kutucuğun sağ köşesinde yarım ay içinde böcek gibi bir şey var :) ona
tıkladığınızda panel'i değiştirebilirsiniz.

Aydın Deniz Şenler'in dediği gibi plazma ayarlarını uçurup oturumu yeniden
başlatmak da bir seçenek olabilir.

--
- Serdar Dalgic
TUBITAK/UEKAE - Pardus GNU/Linux