[Pardus-kullanicilari] İMDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ahmet AKMAZ ahmetakmaz at gmail.com
29 Mayıs 2010 Cmt 08:55:50 EEST

Hasan Bey, teknik olarak size yardımcı olamayacağım ancak müsaadenizle bir
tavsiye de bulunmak istiyorum. Konu başlığına
İMDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!!!!!!!!!!!!!!!!!gibi garip bir başlık yerine
probleminizi tanımlayan bir başlık atarsanız hem size yardım edebilecek
arkadaşlar, probleminizi daha iyi anlayacaklar hem de aynı sıkıntıyı
yaşaması muhtemel arkadaşlar, konu başlığından kendi problemleri ile ilgili
çözüme daha çabuk ulaşabileceklerdir.

Sevgi ve Saygılarımla...
--
Ahmet AKMAZ

Karanlık ebedî değildir. Aydınlık günler için mücadele gerekir.