[Pardus-kullanicilari] İMDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hasan Bektaş hasbektas at hotmail.com
28 Mayıs 2010 Cum 23:52:35 EEST

Pardus CD'mi denildiği gibi takıyor ve makineyi cd'den açıyorum. Pardus ekranı geliyor.Pardus kuruluyor ikazı sonunda bir şeyler yazıyor.

Devamında:

INIT:Version 2.86 booting

Pardus 2009.1 Anthropiides virgo http:/www.pardus.org.tr

*/sys dizini bağlanıyor

  /dev dizini bağlanıyor

  /Udev dizini bağlanıyor

  /dev içeriği dolduruluyor

*Kök dosya sistemi okunuyor/yazılır olarak yeniden bağlanıyor

*Sistem adı 'pardus' olarak ayarlanıyor

*USB dosya sistemleri bağlanıyor

*Yerel dosya sistemleri bağlanıyor

*Takas alanı etkinleştiriliyor

*Sistem saati donanım saatine göre ayarlanıyor

*Yerel ağ ayarlanıyor

*/var dizini temizleniyor

*çevresel değişkenler güncelleniyor

*/tmp dizini temizleniyor

*DBus başlatılıyor

INIT:3

*servisler başlatılıyor

Pardus GNU/Linux 2.6.31.11-130 2010-05-28 (ttyl)

Pardus kullanıcı adı:root (otomatik giriş)

Pardus¨# _

Bilgisayarım burada kalıyor. Yaklaşık 20 dakika bekledim. Hiç bir hareket olmadı.

CASPER marka  Bilgisayarımın teknik özellikleri aşağıdadır:

seri no

cinsi

12913538

I750 CORE I5 2.66GHZ  8MB TRAY

30658390 3374643l421

SO 24X OPTIARC SATA DVD DUAL

PAK0488251

CS SISTEM PKT D000

UY31004006662

FOXCONN H55MXV DDR3 M.BOARD

A101100055902

1GB PCX HD5570 SAPPHIRE

840047618906

SZ 20 IN 1 CARD READER

12937821

2048 MB 1333 MHZ DDR3  ELIXIR

12937831

2048 MB 1333 MHZ DDR3  ELIXIR

NS58-ts4tjxp2

NOD32  ANTIVIRUS,ANTISPAM&FIREWALL 1YIL

WCAV58142586

W.DIGITAL 640 GB 64MB GP SATA HDD

00194393196689

MICROSOFT WIN 7 HOME PREMIUM
Ekranım Samsung 19 inç Syncmaster 920nw  model.

Ne kadar acele yardıma ihtiyacım olduğunu anlamışsınızdır.

Hasan BEKTAŞ

Yeni Windows 7: Size en uygun bilgisayarı bulun. Daha fazla bilgi edinin.
http://windows.microsoft.com/shop