[Pardus-kullanicilari] systemsettings öğelerini açarken ve kapatırken yavaşlık

Serkan KURT ssserkkk at yahoo.com
28 Mayıs 2010 Cum 18:09:46 EEST

Merhaba.
denememde böyle bir problemle karşılaşmadım. Fakat masaüstü öğesine çift tıkladıktan sonra "Masaüstü efektleri - sistem ayarları" yazısından başka bir yazı daha görünüyor başlık çubuğunda. Yazı çok hızlı değiştiğinden yakalayamadım. Genel Bkış'ın altındaki kısımda yarım saniye kadar bir zaman sonra görünüyor.

Pardus 2009.2 Beta genel anlamda 2009.1'e nazaran daha hantal gibi.

Name