[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009 da Kde 4 performans

Ahmet KAMACI ahmet.kamaci at neziroglu.com.tr
28 Mayıs 2010 Cum 15:01:50 EEST

Merhaba arkadaşlar benim söylemek istediğim bir kaç şey var.Bunlara öz
eleştiri olarak kabul edin kurumsal olarak kullandığımız parduslar hala
2008-2 veya 2007-3 sebebıne gelince 2009 yani kde 4 menüsü son
kullanıcıya hitap etmiyor menü birkez yanlışlıkla ayarı kurcalansa
bozuluyor ve tekrar aynı haline getirmek baya uzun zaman alıyor yani
bozması kolay yapması oyalayıcı benim bulduğum pratik yöntem kdenın
konfigrasyonunu silerek yeniden başlatmak o kadar sorun çıkardı ki bazı
makinelere 2008 i tekrar kurmak zorunda kaldım kurumsal pardus
cıkacağını ögrendiğimde sevindim hatta ilk sürümleri indirip kurdum
nisan ayı içerisinde kararlı sürüm beklerken hala çıkabilmiş deği zaten
kurumsal 2 de ise bir sürü sorun var driverlar sorunlu wine
desteklenmiyor birçok paket eksik ama performansı süper bekliyoruz
çıkarsa mutlaka kuracagım ama bu arada bir alternatif aradım kde4
performansı nasıl artabilir diye ama sonuç olumsuz bende xfce denemeye
karar verdim ama istediğimiz gibi olmadığını gördüm xubuntu alternatife
yakın gibi ama dil desteği ve klavye karakter sorunlarıyla ugraşmak
başlı başına bir iş başka linux distirolarındada karakter problemi
elimizi bağlıyor.benim şahsi kanaatim eğer pardus daha geniş yelpazeye
dağılmayı amaçlıyorsa pardus projesine devam edilecekse kullanıcının
isteklerini görmeli

pardus-xfce
pardus-kde
pardus-gnome
pardus-lkde
pardus- vs

olarak incelemesinin daha faydalı olacağını düşünüyorum böylece
kullanıcı alternafini kendisi seçebilir kolay gelsin.