[Pardus-kullanicilari] Kasa önündeki kulaklık çıkışları çalışmıyor

selim ok selimok at gmail.com
28 Mayıs 2010 Cum 05:24:33 EEST

2010/5/20 Gürol <gulizgurol at gmail.com>

> Merhaba arkadaşlar mesaj konusunda da belirttiğim gibi kasa önündeki
> kulaklık
> çıkışları XP de çalıştığı halde Pardus'ta çalışmıyor. Kurcaladım biraz ama
> bir
> sonuç alamadım. Hata takip sisteminde de böyle bir hata açılmamış.
> Yardımlarınızı bekliyorum. Teşekkürler şimdiden.

Merhabalar,

ses kartiniz hakkinda daha cok bilgimiz olsaydi belki yardim edebilirdik ;)

lspci -nn | grep -i audio

komutunun ciktisini veya komut satirinda

alsa-info --no-upload

komutunu calistirdiktan sonra olusan /tmp/alsa-info.txt  dosyasini bizimle
paylasabilirsiniz. (Aslinda daha kolayi alsa-info --pastebin komutunu
calistirip beklemek, islemler bittikten sonra kirmizi yazilmis bir adres
belirecek, onu bize gönderebilirsiniz.)

Ses kartinizin otomatik olarak dogru taninmasi icin hata kayit sistemine
yeni bir girdi olusturarak yukaridaki bilgileri gönderebilirsiniz.

Iyi calismalar,
Selim

--
One more step for freedom: http://www.pardus.org.tr/eng/