[Pardus-kullanicilari] MSN?

Ali E.İMREK alierkanimrek at gmail.com
26 Mayıs 2010 Çar 16:56:43 EEST

26 Mayıs 2010 15:34 tarihinde Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com> yazdı:

> 2010/5/26 Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilbuga at gmail.com>
>
> 26.05.2010 15:28, zubeyir cebeci yazmış:

> kmess veya emesene deneyebilir belki :)    web servislerinden de meebo
> ilginc.
>
> Emre

Empathy ile Gtalk ağından sesli+görüntülü iletişim yapılabildiğine dair
şeyler görmüştüm yabancı forumlarda ama  Ubuntu kullanmadğımdan bilemiyorum.

Kopete'nin telepathy geliştirmesi için daha beklemek gerekecek galiba, bu
sürede Pardus kullanıcılarına Skype dışında bir alternatif sunmak için
Empathy ve saz arkadaşlarının paketlenmesi düşünülebilir.

Geçen yıl bir Pidgin eklentisi ile de bu iş başarılmıştı sanırım ama o
eklenti geliştiriliyor mu hala?

--
Ali E.İMREK