[Pardus-kullanicilari] ALINTIDIR BİLGİNİZE Ati EKRAN KARTI KURULUM DENEMESİ

sinan jeetli sinanyildizcelik at hotmail.com
24 Mayıs 2010 Pzt 22:13:35 EEST

SAYIN ZAFER OSMANOĞLU DİKKATİNE

SAYIN zafer osmanoğlu  david white isimli kullanıcıdan bu mesajı aldım seni ilgilendirir diye düşündüm belki mesajları atlamışsındır diye  tekrarlamak istedim  aşağıdaki yazılanı harfiyen uygularsan belki ekran kartı problemin kalka bilir ben hafta sonu deniycem pc yanımda değil  eğer olumlu bir sonuç alırsan banada bilgi verirsen sevinirim saygılar selamlar

david white  mesajından alıntıdır::

> derleme ve kernel-source kurduktan sonra ati sitesinden indirdiğin
> sürücüyü sh ati* komutu vererek kurubilirsin

Windows Live Hotmail: Arkadaşlarınız Facebook'taki güncellemelerinizi doğrudan Hotmail®'den alır.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/see-it-in-action/social-network-basics.aspx?ocid=PID23461::T:WLMTAGL:ON:WL:tr-tr:SI_SB_4:092009