[Pardus-kullanicilari] Panelde Aktif Masaüstü Öğelerini Gösterme

Ahmet AKMAZ ahmetakmaz at gmail.com
24 Mayıs 2010 Pzt 16:49:06 EEST

24 Mayıs 2010 15:46 tarihinde Ahmet AKMAZ <ahmetakmaz at gmail.com> yazdı:

> Cagacan Bey, ilginize teşekkür ederim.
>
> 23 Mayıs 2010 13:58 tarihinde Cagacan Deger <cagacan at gmail.com> yazdı:
>
> En azından 2009.1'deki yapıyı anlatabilirim; tahminim 2009.2'de de

> Sanırım problem "görev yöneticisi ayarları"nın 2009.2'de olmayışı. Panele
> sağ tıklayınca bu ayar gözükmüyor.

Yukarıdaki satırları yazdığım zaman "Görev Yöneticisi Ayarları"nı
görememiştim. Hatta bir panel daha eklemiş onda da bakmıştım. Az önce
baktığım zaman "Görev Yöneticisi Ayarları"nı gördüm; isteğime de böylece
kavuşmuş oldum. Teşekkür ederim.

--
Ahmet AKMAZ

Karanlık ebedî değildir. Aydınlık günler için mücadele gerekir.