[Pardus-kullanicilari] CEVAB VERDİM

Deniz Ege Tunçay denizutkan at lanetlidiyarlar.com
24 Mayıs 2010 Pzt 10:12:31 EEST

Arkadaşlar.

Sözde şakacı olduğunu sanan biri gelip burada tuzağa düşürücü bir bilgi
verdi, ikinci iletiyi yazan Ali bey de klavye kısayollarının gerçek amacını
yazdı.

Bu durumda iki şey söyleyebilirim.

1. Listede yazılanları biraz dikkatli okumamız gerekebilir.
2. Kaç gündür konuşuyoruz ama delinin teki kuyuya taş attı biz de çıkartmaya
çalışıyoruz.

Merak etmeyin, bu lsteyi takip eden, bu tür durumlarda da "durun, burada
yanlışlık yapılıyor" diye devreye giren tecrübeli kullanıcılar da var. Biz,
burada bu konuyu git gide uzatarak aslında listeye sahte isimlerle kaydolup
insanlarla alay eden kişiye değer veriyor gibi görünüyoruz, o da oturduğu
yerden "bak nasıl da dalga geçtim, çok eğleniyorum" havasına girmiştir.
Aferin ona...

Bu olayla listeye olan güveninizi kaybetmeniz biraz yanlış bir durum
olduğunu düşünüyorum. Yoksa bilgisayarıma virüsün bulaştığı ilk gün ben
internetten vazgeçerdim.

Bu tür ne yaptığını bilmez insanlar bu listede insanlarla dalga
geçebildiklerini sanabilirler. Biz yöneticiler olarak gerekli müdahalede
bulunarak hem sizi bilgilendiririz hem de bu kullanıcıyı
uzaklaştırırız (*farklı
bir isimle gelecek olsa dahi*). Çünkü hepimiz için önemli olan yanıltıcı
değil çözüm sunan bilgilerin paylaşımıdır.

İyi çalışmalar.

--
Deniz Ege TUNÇAY