[Pardus-kullanicilari] CEVAB VERDİM

Yineo Adam yineoadamgeldi at yahoo.com
23 Mayıs 2010 Paz 15:34:09 EEST

MERHABA PARDUSÇU YOLDAŞLARIM,

Cevap hakkı verilmeden listeden atılmak ağırıma gitti, yakışmadı. Sırasıyla cevap vereyim bari,

Öncelikle Ali Işıngör'den başlayayım. Sn. Işıngör, sizin zor durumlarda kullanmak üzere muhafaza ettiğiniz bir mağdur kadrosu olduğuna inanıyorum. Ne zaman böyle bir şey olsa işte sizin yüzünüzden 5 saatlik şey gitti, şu oldu bu oldu dere battı yan yattı yandı bitti kül oldu. İyi mağdur edebiyatı yapıyorsunuz, biraz inandırıcı olun. Ayrıca bitirme tezi yazan arkadaşa selam söyleyin, 5 saatlik çalışma yapmış da hiç mi kayıt etmemiş? Böyle öğrenciyi mezun etmezdim benim öğrencim olsaydı, Allah'tan benim öğrencim değil. Daha inandırıcı bahaneler bulun. Portakal ağacına ise değinmiyorum bile. Kendinizden başka gülen olduğunu da düşünmüyorum.

Anıl Özbek'e de cevap vereyim. Ben zaten mesajımda alt kısma troll olduğumu belirtmişim, 10 mesaj üsttekini okusaydın be güzelim. Ne vardı bu kadar kasınç bir tanım yapmana, fıtık olursun bak fazla kasma kendini.

Deniz Ege arkadaşım, kasıtlı davransaydım, rm -rf /tmp yazınca pardus oldukça hızlanıyormuş bizzat denedim onayladım derdim.

Cagacan Deger isimli arkadaşa ise bir paket ıslak mendil gönderiyorum. Yağ sıçratıyor sağa sola.

Kubilay bey için ise, SÖZÜN BİTTİĞİ YERDEYİM. Camiayı temsil etmekten ziyade emtiayı temsil ediyorsunuz.

Bu vesileyle Eren ve Fatih arkadaşlara sevgi ve saygılarımı iletiyorum, magic sysrq işlevini açıkladıkları için. Umarım tez zamanda parduswikiye magic sysrq makalesi eklenir.

Benim 24ayar.

İyi günler.