[Pardus-kullanicilari] Kinder Süpriz

Husrev Ozayman husrev at ozayman.com
23 Mayıs 2010 Paz 14:40:40 EEST

Peki, akıllıca bir tuş kombinasyonu olduğunu kabul ettim. Verdiğiniz
bilgiler ve linkler için de ayrıca teşekkür edelim. Peki böyle acı
şakaları önleyecek daha akıllıca bir çözüm olabilirse bu konuda fikir
yürütsek birlikte.

Mesela X çalışıyorsa ufak bir diyalog, çalışmıyorsa komut satırında
bir uyarı, "bilgisayarınız 10 saniye içinde kapatılacak. iptal etmek
için tıklayın." gibi bir uyarı gönderilebilir. Bu uyarı kullanıcı
tarafından görülemiyor yahut cevaplanamıyorsa zaten 10 saniye içinde
isteneni yapacaktır. Eğer hata ile basıldıysa da 10 saniye içinde geri
dönüşü mümkün olacak insanlar mağdur olmayacaktır.

Müsamaha noktasında söylenecek çok şey olduğunu düşünmüyorum açıkçası.
"Müsamaha et ki göresin" diyorum. Herkes kendine beklediği kadar
müsamaha gösterir. Bazı arkadaşlarımız çok mükemmeliyetçidir,
kendisine her türlü eleştiriyi kabul eder, kendisi de aynı miktarda
eleştirmek isteyebilir, buna bir şey diyemeyiz ama tabii ki daha da
iyisi başkalarının hatalarına karşı son derece müsamahalı, kendi
hatalarına karşı ise müsamaha beklemeyen, her türlü sert eleştiriyi
"hak ettim ben, düzelmem lazım" diyerek karşılayan insandır.

--
Husrev
husrev at ozayman.com