[Pardus-kullanicilari] Kinder Süpriz

Deniz Ege Tunçay denizutkan at lanetlidiyarlar.com
23 Mayıs 2010 Paz 14:20:47 EEST

Aynı tuş kombinasyonu, daha evvel IRC kanalında biri tarafından "*bunu
yapın, sisteminiz dha da hızlanıyor*" gibi gene aynı saçma bir espri
anlayışıyla tekrarlanmıştı. Yanılmıyorsam o arkadaş da uzaklaştırıldı IRC
kanalından. Ben ilk iletiye bakıyorum da hiç de bilgilendirici veya uyarıcı
bir ifade göremiyorum.

"*Yalı'da F6'ya basın, Tetris oynayın*" deseydi tamam, bu bir süprizdi ve
eğlenceli olabilirdi. Ama burada yapılan kullanıcıları mağdur durumu
düşüren, kişisel görüşüme göre "*eşek şakası*"ydı.

Kullanıcı listesi yöneticilerinden biri olarak; "Niyazi Şenşakrat" adıyla
listeye kaydolan kişinin bir çok kullanıcıyı kasten mağdur ettiğini
düşünüyorum ve listeden uzaklaştırılmasının yanlış bir karar olmadığını
düşünüyorum.

Fikirlerinizi ve görüşlerinizi dikkate alır ve anlayışla karşılayabiliriz.
Ancak, başka kullanıcıları kasten mağdur duruma düşürecek, zarar görmesine
sebep olacak, yanıltacak eylemlerde bulunan kişilere de bir yaptırım
uygulanacaktır.
--
Deniz Ege TUNÇAY