[Pardus-kullanicilari] Kinder Süpriz

Husrev Ozayman husrev at ozayman.com
23 Mayıs 2010 Paz 02:33:03 EEST

2010/5/23 Ali Işıngör <isingor at gmail.com>:
> Hakkınızda bana hemen şikayetler geldi, bu şikayetlerden biri de pazartesiye
> yetiştirmesi gereken "bitirme ödevinde" 5 saatini kaybeden bir
> kullanıcımızdı. Yaptığınız aptalca şakanın bedelini bazıları çok pahalı
> ödeyebiliyor.

Bence en aptalca olanı bir tuş kombinasyonuyla kullanıcı onayı
olmaksızın baştan alan (resetleyen) kodu yazanın yaptığı. Tamam
erişimi zor bir kombinasyon olabilir ama ne gerek var böyle bir
kısayol koymaya...

Ali bey, bilginize ve listeye verdiğiniz emeğe saygım var ama bu
başlıkta biraz çocukla çocuklaştığınızı düşünüyorum. Hele ki portakal
muhabbeti hiç yakışmadı.

Kolay gelsin.

--
Husrev