[Pardus-kullanicilari] Kilitlenme

Aydın Demirel aydindem at gmail.com
22 Mayıs 2010 Cmt 17:32:28 EEST

Ben aynı sorunu plasmoid'de yaşadım. Plasmoid'den hava durumu uygulamasını
ekleyip kaldırmaya çalıştığımda bilgisayar kilitlendi ve resetlemek durumunda
kaldım.. sanırım aynı sorunu yaşayan başkalarıda vardır. hata kaydı açılabilir
diye düşünüyorum..

Cumartesi 22 May 2010 günü (saat 17:15:39) Zafer OSMANOGLU şunları yazmıştı: