[Pardus-kullanicilari] Ati

sinan jeetli sinanyildizcelik at hotmail.com
21 Mayıs 2010 Cum 21:52:48 EEST

malesef zafer bey aynı marka parçadan  bir dizüstü pc de vardı  pardus kurdum ekran kartı uyum sağlamadı çok aradık  hatta ati resmi web sitesinde yardım bölümüne e mail attık ayrıca pc nin sahibi aldığı yerede bir kaç kez gitti  ama cevap olumsuz email e cevap gelmedi bu perşembe bir kez daha attık haber bekliyorum eğer bu ekran kartının sürücüsünün pardus işletim sistemiyle uyumlu sunu gönderirlerse yada çalışırsa buradan haber vereceğim merakla bekliyoruz  saygılar selamlar