[Pardus-kullanicilari] Pardus'un Kamu Kurumlarında Kullanımı

Ali E.İMREK alierkanimrek at gmail.com
21 Mayıs 2010 Cum 11:33:10 EEST

19 Mayıs 2010 10:10 tarihinde Kursad Karslioglu
<kursadkarslioglu at gmail.com>yazdı:

> Ali Bey, alacağınız cevabı bizimle de paylaşırsanız sevinirim. Fakat resmi
> olarak olumlu bir cevap alabileceğinizden emin değilim. Çünkü bu raporu
> komisyondan bazı millet vekillerine gayrı resmi olarak vereceğim ve resmi
> olarak bir inceleme başlatılması ve karar verilmesi için onlar çalışma
> yapacaklar.
>
> İlginiz için teşekkür ederim.

> --
> Kursad Karslioglu
> System Analyst/Software Developer

*TÜRKİYE BÜYÜK MİLLET MECLİSİ GENEL SEKRETERLİĞİ*

* *

*İletişim Daire Başkanlığı*

Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü

*Sayı     :* A.01.0.GNS.0.11.00.02/2153-951

*Konu  : *Bilgi edinme başvurusu

                            20/05/2010

*Sayın Ali Erkan  İmrek** *

*
alierkanimrek at gmail.com*

*İlgi:*

20/05/2010 tarihli elektronik posta başvurunuz.

        Türkiye Büyük Millet Meclisinde AR-GE Komisyonu adında bir komisyon
bulunmamaktadır.

        Bilgilerinize rica ederim.

Feridun KEŞİR
İletişim Daire Başkanı

Yönlendirdiğim ileti cevap olarak düşmemiş, tekrar gönderdim.
--
Ali E.İMREK