[Pardus-kullanicilari] php hata ile ilgili bilgi alamamak

enis akcam enisakcam at gmail.com
20 Mayıs 2010 Per 10:14:35 EEST

2010 mayıs ayı başında  (Pardus 2009.1)  toshiba laptop bilgisayarıma 60 GB
yer ayırarak kurdum. Joomla ile yapılan internet sitesi hazırlama programını
kurmak amacıyla apache, phpmyadmin , mySQL üçlüsünü de paket yöneticisinden
indirdim kurdum.  Servis yöneticisinden açılışta çalıştır komutunu da
verdim.. Joomla yı da indirdim ve localhost ta pardus wiki de anlatıldığı
gibi ev dizinine  yer açarak  çalışmaya başladım
Http:/localhost/~enis/dosyaismi
birkaç gün çalıştıktan sonra  (şeytan dürttü) Paket yöneticisinden  hem
pardus 2009.1 hem de contrib depolarını işaretleyerek güncellemeleri
yaptım.  Ayrıca yerim bol olduğu için  kurulabilir paketlerin hepsini
indirdim. (birkaçtane çakışma hariç)
Pardus sürüm adı da değişti Pardus2009.1 Anthropoides virgo
2.6.31.-13-131   oldu
Bu işlemden sonra  Joomla ile yaptığım programı açamadım
hiç birşey  çıkmıyor boş ekran
http:/ localhost yazınca apache sayfası geliyor

fakat  http://phpmyadmin     veya http:/localhost/~enis/dosyaismi yazınca
hiçbir işlem yapmıyor.

Ben nerede hata yaptım. Yeniden pardus yüklemeden düzeltebilir miyim?

bu sıkıntımı  daha önce de yazdım fakat bir cevap veren olmadı.
Daha doğrusu gelen cevaplar  beni tatmin etmedi Örnek : (php yüklü mü
apache yüklü mü gibi) yukarıda belirtmişim zaten ........
Saygılarımla
Enis Akçam
<enisakcam at ttmail.com>