[Pardus-kullanicilari] pencereleri gruplaştırma (sekmeleştirme)

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
19 Mayıs 2010 Çar 23:41:24 EEST

Merhaba, bu özelliğin hangi KDE sürümü ile birlikte geldiğini tam bilmiyorum
(büyük ihtimalle 4.4'tür) ama test deposundaki şu anki sürümle pencereleri
gruplayabiliyorum. Pencere dekorasyonu olarak Oygen'i seçip kullandığınız
sürümün pencere gruplamayı etkinleştir'i sunup sunmadığına bakabilirsiniz.

Pardus'un çok kısa bir süre sonra yeni sürümü çıkacak ve bu sürüm bildiğim
kadarıyla KDE 4.4.x serisi ile gelecek, eğer bu özellik şu an sizde aktif
değilse bu yeni sürümü bekleyebilirsiniz.

http://i46.tinypic.com/j741ky.png