[Pardus-kullanicilari] Pisi sorun

Süleyman Arikan slarikan at hotmail.com
19 Mayıs 2010 Çar 14:00:08 EEST

Merhabalar
openoffice paketlerinin biri böyle sorun çıkartıyor şöyle bi çözüm bulmuşlar
konsoldan
sudo pisi rm openoffice-extension-presentation-minimizer --ignore-comar
deyip minimizer paketini önce kaldır yeniden sudo pisi up de
sonradan bu paketi istersen kurabilirsin
sudo pisi it openoffice-extension-presentation-minimizer
kolay gelsin