[Pardus-kullanicilari] local host ta çalışamıyorum

enis akcam enisakcam at gmail.com
19 Mayıs 2010 Çar 06:53:00 EEST

ev dizini içinde oluşturduğum joomla ile yapılmış public _html dizinini
çalıştıramıyorum.
İlgilendiğiniz için şimdiden teşekkür ederim. Birkaç gündür  hem burada
hemde pardus kullanıcıları sitesinde derdimi anlattım. ama hep standart
cevaplar  geliyordu. (Apache çalışıyor mu, mod php açık mı gibi..) evet
hepsi çalışıyor aşağıda açıkladığım gibi paket yöneticinden depoda bulunan
bütün programları indirdikten sonra problem başladı.
http:/localhost/~enis/dosyaismi    yazdıktan sonra hiç bir şey gelmiyor boş
ekran.

18 Mayıs 2010 23:48 tarihinde Celalettin AKARSU