[Pardus-kullanicilari] pardus 9.1 hız konusu

derinturk kartaloglu derinalemak at hotmail.com
18 Mayıs 2010 Sal 19:46:39 EEST

anlaşıldı küçük bir harf hatası(ben" skaype" diye arıyorum,meğerse,,"skype",olacakmış.arkadaşların ilgisine teşekkürler.)derinalem

From: slarikan at hotmail.com
To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
Date: Tue, 18 May 2010 19:34:03 +0300
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] pardus 9.1 hız konusu

Merhabalar
Yanlış isimle aradığın için bulamamış olabilirsin ismi skype
skype depoda mevcut paket yöneticisinden arayıp kurabileceğin gibi konsoldan 'sudo pisi it skype' diyerek de kurabilirsin