[Pardus-kullanicilari] çakışma

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
17 Mayıs 2010 Pzt 15:29:15 EEST

Arkadaşım
Sistem çekmecesinde (sağ altta) hoparlör simgesine sağ tık ile açılan
pencerede Gelişmiş ses denetimi sekmesine tıkla ve buradan giriş çıkiş ses
denetim ayarları ile oyna hangisinde ses normal ise ona tamam tıkla.
Digital/Analog ses kartlarında son güncellemelerden sonra tanımlanan ses
giriş ve çıkış seçenekleri bazı ahvalde değişebiliyor.Kolay gelsin