[Pardus-kullanicilari] Zorla satılan windowsun ücretini geri aldım...

CoskunAKTAS at iaosb.com.tr CoskunAKTAS at iaosb.com.tr
17 Mayıs 2010 Pzt 13:57:53 EEST

"Merhabalar,
Teorik olarak bir bilgisayar toplattığınızda satın aldığınız işletim
sistemi bedeli ne kadar ise onu vermek zorunda değiller mi?.."

Olmazı gereken o. Fakat ne ödediğinizi bilmiyorsunuz. Faturada işletim
sistemi fiyatı yazmıyor.Bu durumda perakende fiyatı devreye giriyor.
Ubuntu forumunda bir arkadaşın yazdığına göre şöyle bir uygulamaya
başlıyorlarmış. İşletim sistemi bedava. Tabii bu bir kandırmaca.

Coşkun AKTAŞ

Kendinizi özgür hissetmek ve virüslerden kurtulmak için Tübitak'ın yazdığı
ücretsiz işletim sistemi PARDUS'u kullanın.

http://www.ozgurlukicin.com/ia/

İZMİR grubuna katılmak için aşağıdaki linki tıklayın.