[Pardus-kullanicilari] Zorla satılan windowsun ücretini geri aldım...

CoskunAKTAS at iaosb.com.tr CoskunAKTAS at iaosb.com.tr
17 Mayıs 2010 Pzt 11:42:27 EEST

Arkadaşlar ücreti kanıtlayacak belge gerekli. Bilgisayarı satan kişi veya
kurum lisans bedelini faturada yazmıyor, ithal eden firmada faturasında
lisans bedelinin yazılmasını sağlamıyorsa tek kanıt perakende satış fiyatı
olarak karşımıza çıkıyor.
Bu iadeler artınca mecburen faturada göstermek sorunda kalacaklar. Artık
bilgisayarların işletim sistemsiz satılması için Tübitak ne yapması
gerekiyorsa bir an önce yapmalı. Sonra çok geç olabilir. Süreç kontrol
altına alınmalı.

Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com>
Sent by: pardus-kullanicilari-bounces at pardus.org.tr
17.05.2010 11:11
Please respond to
pardus-kullanicilari at pardus.org.tr

pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
cc

Subject
Re: [Pardus-kullanicilari] Zorla satılan windowsun ücretini geri aldım...