[Pardus-kullanicilari] pardus 2009.1 PC de donma oluyor -sorunum çözüldü

i a zonguldak37 at hotmail.com
16 Mayıs 2010 Paz 05:18:01 EEST

 değerli pardus gönüllüleri arkadaşla
benim sorunum sizin dediğiniz gibi uyguladım sorunum çözüldü
pisi otomatik güncelleme ve yapılandırmadaki işaretlerin tümünü kaldırdım
uyguladım çıktım.ve sorunum çözüldü PC deki donma kalktı normale döndü

bu konuda benim sorunumda yardımcı olan tüm arkadaşlara
tekrar tekrar teşekkür ederim.sağolun hepiniz iyiki varsınız

saygılarımla

ibrahim akpınar

ayrıca daha önceki sorunum olan intel D510MO atom anakarttaki 3150 VGA sorunumdA çözüldü
bu sorunumun çözümünde bana yardımı olan değerli fatih aşıcı beye ayrıca teşekkür edrim

ALLAH hepinizden razı olsun

3150 vga sorunumda başlangıçta çekirdek açılışında (i915.modeset=1) parametresini ekleyip yeniden başlattım
bu şekilde ekran çözünürlüğüm istediğim çözünürlük olan 1440x900 oldu sorunum çözüldü

bu konuda fatih aşıcı beye tekrar tekrar teşekkür ediyorum

saygılarımla

ibrahim akpınar

Yeni Windows 7: Size en uygun bilgisayarı bulun. Daha fazla bilgi edinin.
http://windows.microsoft.com/shop